| 
									
						Κατατακτήριες εξετάσεις για το Μουσικό σχολείο Βέροιας					
																			 | 
							
					13 Σεπτεμβριου 2021				 | 
															
									
						| 
									
						Προκήρυξη κενών θέσεων για κατατακτήριες εξετάσεις Μουσικού Σχολείου Ζακύνθου για το σχολικό έτος 2021-2022					
																			 | 
							
					10 Σεπτεμβριου 2021				 | 
															
									
						| 
									
						Οργάνωση και διεξαγωγή των επαναληπτικών ειδικών εξετάσεων στα δύο νέα Μουσικά μαθήματα έτους 2021					
																			 | 
							
					10 Σεπτεμβριου 2021				 | 
															
									
						| 
									
						Προκήρυξη κενών θέσεων για κατατακτήριες εξετάσεις Μουσικού Σχολείου Ιωαννίνων για το Σχολ. έτος 2021-2022					
																			 | 
							
					10 Σεπτεμβριου 2021				 | 
															
									
						| 
									
						ΕΝΤΥΠΑ (ΑΙΤΗΣΗ ΚΑΙ ΥΠ. ΔΗΛΩΣΗ) ΓΙΑ ΑΝΑΓΓΕΛΙΑ ΕΝΑΡΞΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΑΔΕΙΑΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ					
																			 | 
							
					17 Αυγουστου 2021				 | 
															
									
						| 
									
						Παράταση απόσπασης και θητείας Υποδιευθυντών Δημόσιων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης αρμοδιότητας ΥΠΑΙ.Θ.					
																			 | 
							
					17 Αυγουστου 2021				 | 
															
									
						| 
									
						Ανακοινοποίηση - Οδηγίες για αναγγελία έναρξης ασκήσεως επαγγέλματος & ανανέωση άδειας διδασκαλίας 					
																			 | 
							
					05 Αυγουστου 2021				 | 
															
									
						| 
									
						Οδηγίες για αναγγελία έναρξης ασκήσεως επαγγέλματος & ανανέωση άδειας διδασκαλίας					
																			 | 
							
					03 Αυγουστου 2021				 | 
															
									
						| 
									
						Προκήρυξη εισαγωγής σπουδαστών/σπουδαστριών στις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού Ακαδημαϊκού Έτους 2021-22.					
																			 | 
							
					15 Ιουνιου 2021				 | 
															
									
						| 
									
						Τελικό πρόγραμμα εξετάσεων ΚΕΕ					
																			 | 
							
					04 Ιουνιου 2021				 |