| 
									
						2η Ανακοινοποίηση - Υποβολή δηλώσεων για οριστική τοποθέτηση / βελτίωση					
																			 | 
							
					22 Ιουλιου 2019				 | 
															
									
						| 
									
						Eξέταση αιτήσεων θεραπείας επί του ονομαστικού πίνακα υπεραρίθμων – Τοποθετήσεις υπεράριθμων εκπαιδευτικών σε οργανικά κενά					
																			 | 
							
					19 Ιουλιου 2019				 | 
															
									
						| 
									
						Ανακοινοποίηση - Ονομαστικός χαρακτηρισμός υπεράριθμων εκπαιδευτικών Δ.Δ.Ε. Ημαθίας - Σχολεία Βέροιας					
																			 | 
							
					18 Ιουλιου 2019				 | 
															
									
						| 
									
						Ανακοινοποίηση - Ονομαστικός χαρακτηρισμός υπεράριθμων εκπαιδευτικών Δ.Δ.Ε. Ημαθίας - Σχολεία Νάουσας					
																			 | 
							
					17 Ιουλιου 2019				 | 
															
									
						| 
									
						Ονομαστικός χαρακτηρισμός υπεράριθμων εκπαιδευτικών Δ.Δ.Ε. Ημαθίας - Δηλώσεις τοποθέτησεις					
																			 | 
							
					16 Ιουλιου 2019				 | 
															
									
						| 
									
						2η Ανακοινοποίηση πινάκων οργανικών κενών-πλεονασμάτων σχολείων Βέροιας					
																			 | 
							
					15 Ιουλιου 2019				 | 
															
									
						| 
									
						Ανακοινοποίηση  πινάκων οργανικών κενών-πλεονασμάτων σχολείων Βέροιας					
																			 | 
							
					12 Ιουλιου 2019				 | 
															
									
						| 
									
						Ανακοίνωση πινάκων οργανικών κενών-πλεονασμάτων για τη διαδικασία της άρσης υπεραριθμίας - Δηλώσεις επιθυμίας εκπαιδευτικών					
																			 | 
							
					11 Ιουλιου 2019				 | 
															
									
						| 
									
						Οργανικά κενά - πλεονάσματα Γενικής παιδείας Δ.Δ.Ε. Ημαθίας για τις μεταθέσεις εκπ/κων Β/θμιας εκπ/σης					
																			 | 
							
					15 Μαρτιου 2019				 | 
															
									
						| 
									
						Απόφαση τοποθέτησης εκπαιδευτικών στη  θέση υπευθύνου ΕΚΦΕ και Φυσικής Αγωγής					
																			 | 
							
					08 Μαρτιου 2019				 |